België, nog 1,5 week - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu België, nog 1,5 week - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

België, nog 1,5 week

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

13 April 2013 | Nederland, Oudkarspel

Bonjour tout le monde!

Oehf, wat klinkt dat vreselijk… Ardenne it is!!! Maar daar spreken ze FRANS! Niet mijn ding! Gelukkig kom ik op een camping met allemaal Nederlands sprekende collega’s!
Ja, het is weer zover, over 1,5 week mag ik weer 4 maanden op stage, maar dit keer naar België!
Ik ga lekker zelf met de auto heen, dus kan ik daar ook van de camping af wanneer ik wil! Voor de mensen die graag bij me langskomen zal ik even wat gegevens neerzetten.
Camping Petite Suisse
Al Bounire 27
6960 Dochamps
België
(85km onder Maastricht)

Overigens mag je natuurlijk ook een kaartje sturen, voor mijn verjaardag ofzo ;-) (24 Mei)

Ik ben erg benieuwd naar de camping en wat me dit jaar allemaal weer te wachten staat. Ik zit in ieder geval met 5 andere stagiaires dus ik zal niet zo snel alleen overblijven dit jaar!
Ik ga dit jaar dus weer proberen om deze site bij te houden, vorig jaar liep het na een paar maanden een beetje spaak, omdat ik het veel te druk had met andere leuke dingen ;-)
Overigens spreek ik af en toe nog was Spaanse vrienden uit het animatieteam. Ik ben zelfs 2x een week naar Spanje gegaan om een paar van hun op te zoeken. Ik zal ze dit jaar erg missen, maar we gaan weer allemaal andere leuke dingen meemaken!
Wat ik nu alvast weet is dat ik met 1 iemand in een mobilehome zit en dat ik zal werken in de animatie en receptie, misschien ook nog wel het restaurant en wat onderhoud. Verder hoor en zie ik het allemaal op de camping wel!

Als je het leuk vind om een email te krijgen als ik een update geplaatst heb moet je even in het linker balkje “Meld je aan voor de mailinglijst” aanklikken en daar je emailadres invullen. Dan krijg je dus vanzelf een email als ik een nieuw verhaal heb neergezet.

De volgende update is vanaf de camping!

Groetjes Priscilla

• 13 April 2013 - 22:36

Sanne:

Hee Prisje! Het lijkt mij wel een keer leuk om ff te meeten! :) Vanaf wanneer ben je daar precies en tot wanneer? XXX succes met het frans... ik vind het echt een ****taal