Juni - Reisverslag uit Dochamps, België van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Juni - Reisverslag uit Dochamps, België van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Juni

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

08 Juni 2013 | België, Dochamps


Oepsie!

Dat was wel een hele tijd geleden! Die laatste update!
Ik kon er nu echt niet meer onderuit dus eindelijk een update voor jullie lezers.

Hier in Belgie gaat alles toppie! Ik heb een fysio gevonden waar ik elke week heen ga voor mijn nek/hoofdpijn. Ik ga het nu proberen af te bouwen naar 1x in de 2 weken. Verder gaat de tijd super snel, als je bedenkt dat ik alweer bijna op de helft zit! In de afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met Receptie werk en ook de Animatie. Tot eind Juni doen wij in het weekend de animatie en dat is toch wel erg leuk, een beetje afwisseling.

Vlak nadat ik die vorige update had gemaakt kwamen me ouders opeens langs. Het was heel raar, ik zag de auto al van een afstandje aankomen rijden, maar dacht, NEE dat kan helemaal niet! Maar toch wel, ze kwamen even pasta en pindakaas brengen ;) hahaha, echt grappig, je had me hoofd moeten zien! Me ouders zijn 1 nachtje gebleven en toen weer naar huis gegaan. Toen ze net vertrokken waren belde me oom op, is de koffie al klaar? Hij was klaar met z’n werk op de bus en was zo dichtbij dat ie ff een bakkie kwam doen! En dat allemaal in de eerste week! Moet toch niet gekker worden!
24 mei, was ik jarig, voor zover de meeste mensen weten. Mijn papa en mama waren hier op een kleine vakantie vanaf 22 mei en mijn oom, tante, nicht en me lieve achternichtjes zouden gezellig op mijn verjaardag aankomen en een weekendje hier verblijven. De avond voor me verjaardag had een een verrassing van m’n collega’s. Ik zat bij mijn ouders van te voren een koppie te doen en opeens komt mijn broer samen met zijn vriendin ook even aanrijden! Super leuk! Dus hokkie vol! Wat een gezelligheid!

De avond van 23 mei hadden mijn collega’s iets leuks bedacht. We gingen een route lopen over de camping en er stonden dan wat andere collega’s op plekken waar ik opdrachten/spelletjes moest uitvoeren. Als ik dit fout deed/ fout beantwoorden of iets dergelijks, kreeg ik shotjes Sangria. Ja… je raad het al, die fles ging vrij rap leeg ;) Na die gekkigheid hebben we gezellig een avondje biertjes gedronken en feest gevierd! De volgende ochtend was ik natuurlijk jarig! Toen ik richting mijn ouders liep hoorde ik opeens een hele harde toeter. Van een bus ofzo? En welja, na 5 minuten liep daar opeens me oom de buschauf! Die was weer eens in de buurt, hahaha gezellie!

S’avonds met me verjaardag moest ik gewoon aan het werk. Ik deed de animatie dat weekend en mocht mijn lieve achternichtjes gaan vermaken. In deze tijd is het niet erg druk op de camping dus je kan je voorstellen dat mijn nichtjes gewoon een VIP behandeling hadden dat weekend! Vond ik erg gezellig want ik had ze al een hele lange tijd niet gezien!

Ondertussen ben ik ook verhuist naar een andere caravan, deze caravan is iets kleiner maar ik heb nu een grotere kamer met een 2 persoonsbed erin. Ik voel me in deze caravan meer op m’n gemak en voelt het echt als het huisje van Jennifer en mij. Het is nog wel een beetje een bende want Jennifer zou een nieuw bed krijgen en wat plankjes op haar kamer, maar dat is er nog niet helemaal van gekomen.

Verder gaat hier alles zijn gangetje we hebben een leuk team en ik heb een erg goede klik met de Barman, Glenn. Tevens mijn nieuwe vriend, maar daar ga ik jullie lekker niks over vertellen! ;)

Tot de volgende update, Laters!

  • 08 Juni 2013 - 19:37

    Pa:

    Oepsie ?


    Joe!

    Loe

  • 08 Juni 2013 - 19:40

    Mama:

    Lieve Pris
    Wat gaat de tijd snel ,he als je het na je zin hebt ....fijn voor je hoor !
    Wij hebben het ook heerlijk gehad het was erg gezellig en wat Glenn betreft super leuke jongen hoor!!
    Heel veel plezier daar ,dikke knuf ....
    Veel liefs

  • 08 Juni 2013 - 22:43

    Marja:

    Hè Priscilla,

    Leuk om even je verslag te lezen. Het een en ander komt me bekent voor.....haha....wat je allemaal meemaakt. Dus kwa opleiding nog steeds het zelfde. Zou zeggen doe je best en geniet nog van je stage daar!!! SUC6!!! Grtjs Marja




  • 08 Juni 2013 - 23:42

    Mel:

    Dit is echt de cliffhanger van de eeuw mevrouwtje.. gtst is er niks bij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Dochamps

Stage België 2013

Stage op Camping Petite Suisse

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2013

Juni

02 Mei 2013

Eerste week Belgie

13 April 2013

België, nog 1,5 week
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 20483

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: