semana 11 - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu semana 11 - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

semana 11

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

26 Juli 2012 | Spanje, Ametlla

Bon Dia!

Het internet werkt niet altijd helemaal top, maar we zijn er weer. Helemaal verlaten door de bekende mensen, mijn ouders zijn alweer bijna een weekie thuis. Hier gaat alles goed, en heb het nu wel naar me zin .  1 gozer van het animatie team vraagt elke dag : How are you? Ok? Good, because I must look after you.. me ouders hadden gevraagd of ie op me wou letten! Haha, wat een schatje, en nee hij is niet geïnteresseerd in vrouwen ;)

Sinds pap en mam weg zijn trek ik wat meer op met het Animatieteam, zo ben ik een paar keer meegegaan naar wat andere strandjes ipv die van de camping. En verder als ik niks te doen heb hou ik siesta of lig in bij het zwembad, gister was ik vrij en was ik sochtends naar het strand met een paar gasten en smiddags naar het zwembad gegaan. Later kwam Debbie ook gezellig erbij liggen na haar werk, naja eigenlijk alleen maar geteut met allemaal Nederlandse mensen, en daarna begon de Aquagym. En dan krijg je natuurlijk dat ze onze namen kunnen en dat omroepen door de microfoon “Debbie y Priscilla! Aquagym” en daar konden we natuurlijk niet onderuit komen.. Dus daar stonden we dan met z’n 2e . Naja ook wel is goed voor ons ;)

Kwa werk met het animatie team doe ik 1 x in de week mee aan een show. In het begin was er nog niet zoveel voor de Lion King. Dat zou de show worden op mijn showdag. Maar eerst Aladdin gedaan, dat hebben me ouders ook nog gezien. Dat houd in dat ik op het poduim sta maar dat ik ook de kinderen moet helpen die zich hebben opgegeven en meedoen. Vanaf vorige week zijn we wel begonnen met de Lion King, en ik moet zeggen, die show is ook echt top! Nu deden er nog niet zoveel kinderen mee om eerst een keer gewoon te kijken hoe het loopt, volgende keer doen er als het goed is meer kinderen mee, ik zal zien hoe dat word! Ik ben zelf trouwens een Hyena! Hahaha, echt te grappig, maar beetje acteren vind ik eigenlijk ook wel leuk om te doen!( ik bak er nog niet veel van, magoed) Dus ben wel echt een showmens kom ik achter. Helaas heb ik door het vele lopen steeds vaker last van mijn liezen. Geen idee waar die pijn vandaan komt, maar heb het eigenlijk al heel lang, alleen de pijn komt nu sneller dan voorheen. Magoed, even doorbijten, ik ga hier echt niet naar een dokter ! dat komt in Nederland wel weer.. Nog 7 weekjes dus dat moet te doen zijn.
Zoals je door heb, heb ik het naar mijn zin, maar ben toch stiekem aan het aftellen ;)

Verder ben ik eigenlijk niet echt uitgeweest de laatste tijd, het is eigenlijk ook niet echt nodig, voordat Deb, Gio en het animatieteam klaar zijn met werken is het 1uur, dan gaan we ff naar Vips, die “discotheek” op de camping en dan is het al heel gauw 2u half 3. Als ik de dag erna vrij ben sochtends, belanden we nog wel eens op het strand of zijn we aan het monopoly-en(met spaanse kaarten) in het animatiehuis. Dus die siesta’s zijn wel nodig zoals je begrijpt ;) hahaha
Verder niet echt veel beleefd, gewoon gewerkt, beetje geouwehoerd met Nederlandse mensen en nog veel mensen die vragen of me paps en mams veilig thuis zijn gekomen.
Erg aardige mensen dus op de camping  Nou dat was het weer eventjes.

Adios amigos

  • 26 Juli 2012 - 15:19

    Ma:

    Hey lieve schat

    Ja, we zijn alweer bijna een week weg ,jammer hoor ik mis het wel heel erg .
    Wat lief dat hij elke dag aan je vraagt hoe het met je gaat ,geef hem maar een dikke kus van mij.( het is en blijft een schatje )
    Fijn om te weten dat hij op je let ,ha ha .
    Maar goed weer een heerlijk verhaal heb je geschreven .
    Doe je iedereen de groetjes van ons .
    Ik spreek je gauw , dikke kus en een vette knuffel
    En een poot van Rocky
    X x x

  • 26 Juli 2012 - 16:02

    Buenos Dia:

    ha lootje,

    wat een verhaal alweer

    mooi hoor wij hier en jij.... smorgens een zonnig!! gezicht (hihi)

    ben blij datuk hiezo ben, ...

    naja wat een gekke geit (NAJA ook zo'n mooi Cilla woord)

    mzzl
    Pa

    kusje aan L'homo van het team, hij met die elastieke heupen hihi!!

  • 26 Juli 2012 - 21:32

    Mary:

    hallooooo wat leuk dit is fijner te lezen dan op dat face gebeuren.
    ik had daar niets mee .leuk zo mee te beleven .kreeg van mama en papa dit.
    adres of zo geniet maar de tijd gaat zo hard en is zo om
    tot laters groet willem en mary

  • 26 Juli 2012 - 23:04

    Ria, Dixie En Lexie:

    Hoi Priscilla!

    Weer zo'n gezellig en vrolijk verslag!
    Ik zou haast zin hebben om te gaan aqua joggen als ik het zo lees, nee hoor...geintje!
    En of het nu Alladin of the Lion King heet, als je er maar plezier in hebt.

    Groetjes en liefs uit een snikheet Oudkarspel (haha, heb lekker airco in huis!)


  • 27 Juli 2012 - 09:52

    Airco?:

    Ria

    heb je nog een plekkie voor twee oudjes met zweet,,,, en een hondje....hihi

    Loe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ametlla

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 20469

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: