Augustus, Ametlla de Mar - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Augustus, Ametlla de Mar - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Augustus, Ametlla de Mar

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

07 Augustus 2012 | Spanje, Ametlla

Hola!

Die update-tjes worden elke keer al moeilijker om te schrijven, omdat alles nu zo zijn gangetje gaat en het nieuwe er vanaf is. Met andere woorden, door mijn blog weten jullie hoe ik leef en ik ga dus niet elke blog hetzelfde vertellen ;) hahaha

Alles gaat goed, erg gezellig en de tijd vliegt. Over 3 weken vertrekt iedereen en dan blijf ik nog 2 weken alleen achter :(
NO GUSTA!

De show, de lion king gaat super goed, ik ben nu elke week een Duma. Dat is een panter achtig dier.. Ik krijg 4 a 5 kinderen van een jaar of 4 tot 8, om 2 dansen aan hun aan te leren. Super leuk om te doen, maar wel lastig als je 3 verschillende talen heb! Maar met een beetje gebarentaal komen we er wel! Dat gaat super goed en vind ik ook erg leuk om te doen. De eerste keer kreeg ik snachts een usb stick, Pris, hierop staat een dans en die moet je morgen kunnen, want je moet het kinderen gaan aanleren.
Vale..ok.. Dus, ik moet het tegenovergestelde leren om het aan die kinderen uit te leggen..? SI! Okee, nou top! Volgende dag, nee, ja, maar je moet ook zelf meedoen.. Dus weer de andere kant op leren! Hahaha, gelukkig heb ik wel een beetje feeling voor dansen dus dat komt helemaal goed, maar was wel even een gedoe!

Verder hebben we een feestje gehad met het animatieteam. Dat is een jaarlijks feest die terugkomt. The Ecuador Party!
Dat begint om een uur of 2 snachts en dat gaat de hele nacht door. Dit feest is uitsluitend voor de Animatie, maar.. Onze Debbie was ook uitgenodigd, Masselkont! (ook wel fijn voor mij, zo’n Nederlander ertussen) Begon met een soort ceremonie, iedereen had verf en moest dat op de armen smeren van mensen, daarna hadden we lekkere hapjes, een spel rondom de camping, en daarna nog wat grappige dingen die gedaan moesten worden op het podium! Het was echt een Top avond! Het was rond een uur of 6 afgelopen. De zon was alweer aan het opkomen dus zijn we met een klein groepje naar het strand gegaan om de zonsopgang te bekijken, Que Bueno! Rond een uurtje of 8 het bedje opgezocht. :)

De avonden worden hier al langer en de middagen al korter door de siesta’s hahaha ;)

Vandaag hebben we “De BBQ” van Theo gehad!
Theo is een Nederlandse gast die hier al jaren komt, hij is daardoor ook een soort van bevriend geraakt met de baas en maakt dan ook elk jaar een bbq voor het restaurant team en het animatieteam! Super lief! En het beste, er is een grote bak met SATÉSAUS!!!! Waaaaaaauw, me gusta, I like it!!!
Dat kunnen ze hier niet in Spanje en het sausje word erg gewaardeerd, ze vinden het geweldig!

Aankomende donderdag hebben we ook een mooi dagje in de planning, we zouden al een paar weken geleden een “buuf”party houden, Laura van het animatieteam is onze buurvrouw, en we hebben haar dan ook het woordje BUUF geleerd, elke dag is het Hey Buuf! Super grappig, met onze party wil ze graag voor ons koken! Daar zeggen Deb en ik natuurlijk geen nee tegen ;)
Donderdag avond word denk ik ook een avond om niet te vergeten, we hebben 1 gozer in het animatieteam, genaamd Juan, en deze meneer heeft de film van de New Kids gezien, hij vond het geweldig en roept dus de hele tijd, HE VERREKTE MONGOL… Nu staat er dus de nieuwe film van de New Kids op de planning, Nederlands gesproken en Spaans ondertiteld. Het belangrijkste is, dat Debbie, Gio en ik erbij zijn, anders gaat de film niet door, hahaha… Ben benieuwt!

Adeeeeeu(Adios)
Ooienvaar(au revoir)
Doei(doei)

• 08 Augustus 2012 - 09:01

Dave En Shirley:

Hi Priscil!
    Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! Hoe gaat het met de Spaanse taal? En iedere dag nog lekker zonnig? Hopelijk heb je nog lekker wat vrije tijd om van de zon te kunnen genieten! :) Heel veel plezier de komende weekjes! Liefs en kus van ons

• 08 Augustus 2012 - 10:07

Ma:

Hoy lieve schat
    Fijn dat je het na je zin hebt ,en dan gaat de tijd ook lekker snel .
    Lachen dat jullie die film donderdag gaan kijken doe Juan maar de groetjes van ons .( de rest ook natuurlijk)
    Nou wijfie geniet en maak er nog een super fijne tijd van ......tot gauw.
    Dikke knuf en een poot van Rocky .
    X x x

• 08 Augustus 2012 - 10:26

Marianne:

Heyhey pris,

Wat super om te lezen dat je toch je draai heb gevonden!
    Wel balen dat iedereen over 3 weken weggaat en jij nog twee weken moet blijven! Maja.....dat overleef jij ook wel weer!
    Maak er nog een super leuke tijd van! En Nog 5 weekjes en dan zien we je weer :D

knufel van ons drieen!

• 11 Augustus 2012 - 16:24

Pierre:

Para ti nog een paar weken, para nosotros is het alweer pasado. We zijn hoy teruggekomen. Hadden wel een muy bien tiempo por ali, maar aan alle fiesta's en siesta's komt een einde. Nog mucho plezier daar y hasta pronto. Muchos besos XXX

• 20 Augustus 2012 - 11:04

Oma En Opa:

lieve Priscilla alles goed daar in het warme spanje??we zijn nu weer van de boot af,het was zaterdag te heet op de boot! niet uit te houden. nu kunnen wij weer reageren op je verslag.we zijn blij dat je het nu naar je zin heb.de tijd schiet nu een beetje op !!!!! we kijken nu uit naar 12 sep (nog 3weken te gaan!!!)wat zal je lekker bruin zijn!als je maar geen spaans tegen je oma gaat kletsen want ik versta er niks van.alleen ola!nu cillebil een heeeele dikke kus van ons wy love you!!!