Final Semana! Laatste week! - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Final Semana! Laatste week! - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Final Semana! Laatste week!

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

07 September 2012 | Spanje, Ametlla

Tijd om af te tellen! Nog 5 dagen!!

Jaaaaa, ik heb de Lion King meegedaan. En ik ben er trots op! Het deed wel zeer, maargoed, het is wat ik wou dus niet zeuren.. Na de show hoefde ik eigenlijk ook niet mee op te ruimen, maar dat vond ik onzin, ik ben toch gewoon aan het werk ik heb ervoor gekozen om het te doen dus dan zal ik dat afmaken ook!
De dag erna hadden we de laatste show. “The Best Of” show.
We hebben van te voren een papier in moeten vullen wat we de beste momenten vonden van iedereen, de hele show, beste lied, beste dans en noem maar op. Eerst met z’n alle, 12 mensen, de summerdisco gedaan en daarna de best of, we moesten met z’n alle op het podium zitten en werden dan apart naar voren gehaald. Mijn best of was één van de dansen die ik de kinderen aanleerde voor de Lion King Show. Dit hadden een paar mensen van het animatieteam ingestudeerd zodat hun “mijn kinderen” waren en we die dans konden uitvoeren. Het was super tof, maar wel triest dat het was afgelopen..
EINDE ANIMATIE… :(

We hebben afgelopen zondag een super feestje gehad!
Eerst gegeten met alle medewerkers en daarna een feestje in Vips. Drank was gratis, dus dat weet je het wel… Heel veel gekkigheid en lol!
Ook een paar traantjes gelaten omdat het de laatste avond was met iedereen. Onze buuf vertrok midden in de nacht al om met haar familie naar New York te gaan. Dat viel wel even zwaar voor mij.
Verder de volgende dag (gelukkig nergens last van, kwa kater) veel afscheid genomen, veel traantjes gelaten.. erg trieste bedoeling…
Het is zo gek, dat je met sommige mensen zo’n band op kan bouwen, alsof het 1 van m’n beste vrienden is van thuis. (hoewel ze die 2 van thuis niet kunnen overtreffen natuurlijk)
Dinsdag waren er nog 3 mensen over, en woensdag vertrok de laatste, van het animatieteam. Deb vertrok ook dinsdag vroeg, dus ik zit weer home alone. Naja niet echt helemaal alleen, ik heb hier een salamander als huisdier, af en toe komt ie ff kijken.. Ook gezellig…

Miguel heeft me vanaf vorige week vrijdag in de supermarkt gezet. Dat is ook beter voor mijn been, maar hij zegt dat hij me daar nodig heeft.. Alleen snap ik niet echt waarom, want het is echt mega rustig. De dagen gaan dus erg traag en om de 10 minuten kijk je weer hoe laat het is.. Je snapt dus wel dat ik het nu wel tijd vind om naar huis te gaan.
Ik ben alleen, ik mis mijn vrienden en familie thuis en ik mis mijn vrienden(soort familie) hier. Me koffer staat al half ingepakt en het appartement ben ik al aan het opruimen. Laat dat vliegtuig maar komen!
Nou dit was dan echt het laatste verhaal. Ik zie jullie weer in Nederland.

Dikke kus en tot snel
Priscilla

  • 07 September 2012 - 21:47

    Marianne,jeroen En Ukkie:

    heyhey,

    Wat super leuk zo'n best off avond leuk leuk leuk!!! Wel balen dat je last houdt van je been bah :-(

    En dan nog alleen maar in winkeltje ook zo duren je laatste daagjes lang wel gezellig zo'n huisdier :p nou meis nog ff paar daagjes en dan heb je weer lekker je paps en mams thuis en vrienden......heerlijk!!!!

    Uk wacht nog steeds op jou.......hopelijk komt die toch wel dit weekend!!!! want de sinasappelsap is overdatum :p:p:p

    dikke knuffel van ons!

  • 07 September 2012 - 21:57

    Mama:

    Yes eindelijk is het bijna zo ver ,ook wij zijn blij dat je weer naar huis komt.
    En Pris een goed eind verhaal heb je geschreven .
    Tot heeeeeel gauw
    Dikke knuf x x

  • 08 September 2012 - 16:47

    Pierre:

    Hasta pronto, muy buen viaje.


  • 08 September 2012 - 16:47

    Pierre:

    Hasta pronto, muy buen viaje.


  • 09 September 2012 - 13:07

    Mary:

    lievie op naar huis woensdag
    maar niemand neemt je deze ervaring af
    geweldig wat je allemaal hebt bereikt en geleerd hebt
    en al die mensen hebt leren kennen
    dank voor je verhalen ik heb genoten
    dikke kus van je (tante) mary dikke kus en tot gauw hoors
    ik bel je op kuzziesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ametlla

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 20475

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: