Nog 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden te gaan

Door: priscillahofmans

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

13 Juli 2012 | Spanje, Ametlla


Over 2 maanden ben ik alweer thuis! Dat betekend dat ik over de helft ben! Ik vind het hier okee, maar mis toch thuis wel een beetje, gewoon me eigen bed, vrienden, stappen, broertje, en andere familie.. magoed, het leven is okee, het weer is goed en me werkdagen zitten zo mooi in elkaar dat ik niks te klagen heb. Ik zal even me schema laten zien voor de aankomende 2 maanden.

Maandag: 8 tot 12u Supermarkt en 18 tot 20u Supermarkt
Dinsdag: vrij
Woensdag: 9 tot 12u Restaurant en 15.30 tot 20u Animatie
Donderdag: 15.30 tot 20u Animatie
Vrijdag: 15.30 tot 00.30 Animatie
Zaterdag: 9 tot 12u Restaurant en 19 tot 01.00 Restaurant
Zondag: 8 tot 12u Supermarkt en 15.30 tot 20u Animatie

Zoals je ziet ben ik dus elke middag vrij om een Siesta te houden… VERVELEND HE :D

Het word beetje bij beetje steeds leuker op de camping, er zijn super veel Nederlanders en de Nederlandse kinders bij de animatie vinden het dan ook helemaal geweldig dat ze nederlands kunnen praten.

Het gaat hier eigenlijk allemaal zijn gangetje, s’ochtends werken s’middags eten met pap en mam, dan naar het strand, daarna weer douchen en werken. Na het werk nog even naar de “discotheek” hier op de camping. Eigenlijk kan je het geen discotheek noemen maar gewoon een hangplek met muziek.

Met pap, mam en rock gaat ook alles goed! Wim, Ellen en Maarten zijn ondertussen ook gearriveerd. Gezellig zootje dus en nou ken ik eindelijk die oplosjkoffy halen.. ;) Alhoewel ik de koffie van hier gewent ben. Die koffie is zo sterk dat ik de normale koffie uit Nederland warm water met koffie smaak vind..

Ik wou trouwens laatst Rocky z’n nagels even knippen, was ie niet zo blij mee, had ie me gebeten, klein wondje op mijn duim, niks ergs.. Totdat de volgende dag me hele duim dik was.. Toch maar even naar de dokter gegaan in het dorp, ik heb dus nu antibiotica en ibuproven 600mg gehad. Best pittig als je het mij vraagt, magoed het werkte en de zwelling was met een dag weg. 3 dagen later ben ik hard aan het werk in het restaurant. Even snel een stokbrood snijden, TJAKKA zo in me duim(andere duim)… Ai, ai, ai… Dat deed even heel veel pijn, vooral om te bedenken dat ik ook door me nagel had gesneden tot halverwege. Na 5 minuten een heel verband om me vinger, zag er echt indrukwekkend uit. De manager van het restaurant zei, ga maar naar huis, maar ik vond dat een beetje onzin, want ik heb nog een hand om mee te werken toch?! Dus ik was gebleven en werkte langzaam verder.
Een paar dagen voordat pap en mam er waren had ik een beetje mot gehad met de kok. Not a big deal maargoed, wel even bij de baas neergelegd en die had even met de kok gepraat. Daarna heeft de kok geen woord meer tegen me gezegd. Tot aan dit ongelukje. Ze vinden me nu allemaal geweldig, omdat ik een goede en harde werker ben. ( alleen omdat ik met een wond doorgewerkt heb dus ) Hartstikke grappig, krijg elke dag handjeklap en Hola Prissie! Dus de sfeer voor mij is daar wel echt omgedraaid. In de goede zin, dus dat is wel fijn, ze zien me niet meer als (weer) een stagiaire die er geen moer van kan. En dat al na 2 maanden ;) hahaha

Verder werk ik natuurlijk ook met het Animatieteam! Erg leuk team, heel hecht met elkaar, maar ik word er wel leuk bij betrokken! Ik heb ook al meegedaan aan de Summerdisco, dat is een soort van kinderdisco, alleen met normale nummers die in de top 40 staan ipv kinderliedjes. Ik heb de dansjes 2x met hen meegeoefend en toen vroegen ze welke dansen ik kon van de 10. Dus ik zei dat ik er 3 helemaal wist en dat ik de rest wel kon met 1x de dans herhalen. Dus ze zaten me een beetje met een scheef hoofd aan te kijken(vanne, jahoor?)
Na het oefenen met 1 meid, die alle dansen even had doorgenomen met mij, was ik er wel klaar voor. Ik mocht dus meedansen, maar ze hadden nog steeds een beetje zoiets van, Weet je zeker dat je de dansjes kan? JA, NATUURLIJK… hmm, okee..
Hahaha, Nou alles ging goed en kreeg erna een applaus van heel het team, omdat ik het zo snel had opgepakt en dat nog nooooit was gebeurt in al die jaren. Ag, voel ik me even goed ;)
I like to Dance right?! No big deal..

Overdag met het animatieteam, doen we spelletjes of gaan we knutselen, nou doen ze elke week hetzelfde dus dat is vrij simpel. Ik help ook af en toe met nieuwe ideeën om bijvoorbeeld een spel te verbeteren. Dus ik denk dat me werk wel goed gaat ;) Kan het met iedereen wel goed vinden en gelukkig ook met me huisgenootje.

Pap en mam blijven nog een weekje en dan vertrekken ze weer naar het koude Nederland, zoals ik begreep van de weerberichten. Zoals jullie lezen gaat het nu dus goed, de camping en het personeel helpen me goed en zijn dan ook heel aardig. Ik denk dat het wel komt, omdat ze me nu een beetje leren kennen. Vinden ze me toch nog aardig ;) hahaha
Hierbij zet ik een link van youtube, met 1 van de summerdisco dansjes die mijn vader heeft gefilmd. (als ie het niet doet, gewoon even kopieren en plakken in de “www.” Balkje)

http://www.youtube.com/watch?v=fD8dhj9z_U0&feature=plcp

Liefs

  • 13 Juli 2012 - 11:29

    Marcella:

    hiii pris is zat me net af te vragen wanneer je weer een verslag zou neer zetten :) kben blij dat je het nu wat leuker vind toch rot om te lezen als je niet lekker in je hum zit. nou geniet van het lekker weer daar want hier is het echt k#T weer :P

    kuzzzzzzzz mars

  • 13 Juli 2012 - 15:18

    Pa:

    leuk verhaal alleen staan er nu weinig tot geen negatieve zaken in. De camping is wat drukker en nu heeft het ook zin dat je hier bent. Hier steek je wat van op, ik vind het knap dat je praat met de Spanjolen, en in het spaans nog wel. Na de paar woorden-lessen op school leer je het in de praktijk schijnbaar het best.
    Ga zo door!
    Een ieder die ik spreek ( in Spanje! ) van de bediening tot de eigenaar van het kamp is tevreden en enthousiast..

    Succes met het komende nieuwe avondoptreden met de "acteurs" van Ametlla

  • 13 Juli 2012 - 16:05

    Ria, Dixie En Lexie:

    Heb ik net een heel verhaal geschreven, is het plotseling verdwenen!
    Nou ja, 't kwam hier op neer dat ik blij voor je ben dat het nu zo goed gaat en dat Rocky 'gevaarlijker' blijkt te zijn dan we dachten ;))
    Keep on rocking Rocky en jij natuurlijk ook!
    Liefs uit een zeer nat en druilerig Oudkarspel, bah...!
    XX

  • 13 Juli 2012 - 16:25

    Quewat?:

    En of het dansen met de summerdisco goed ging!

  • 13 Juli 2012 - 18:11

    Ma:

    En of dansen kan ze ,hoor !!!
    Pris je bent super goed bezig daar hoor , petje .
    Lekker zo door gaan en lekker positief blijven .
    Dikke knuf x x x

  • 13 Juli 2012 - 18:11

    Ma:

    En of dansen kan ze ,hoor !!!
    Pris je bent super goed bezig daar hoor , petje .
    Lekker zo door gaan en lekker positief blijven .
    Dikke knuf x x x

  • 13 Juli 2012 - 21:21

    Sonnenberg:

    Zo leuk om te zien dat je met volle teugen geniet! Het was een heerlijke tijd toen ik zelf dit werk deed, en ik zie dat ook jij het leuk vindt! het is hard werken maar je krijgt er veel voor terug. en dansen ... dat kan je zeker!

  • 14 Juli 2012 - 13:08

    Pierre:

    Deze reactie is door de schrijver verwijderd.................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ametlla

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 20464

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: