Reisverslag eind augustus - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Reisverslag eind augustus - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Reisverslag eind augustus

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

29 Augustus 2012 | Spanje, Ametlla

Waaaaaauw! Sorry, Time fly’s if you’re having fun!
Tsjah, de new kids party, wat een gekkigheid! Nou horen we alleen nog maar meer Nederlandse scheldwoorden, hahahaha

Tjoh, mensen, nog 2 weken! Raaaaar! We hebben er 1,5 week een huisgenootje bij gehad, Paola, de zuster van Gio, kwam als verrassing op bezoek! Gelukkig was ze niet zon sloddervos en was ons huissie redelijk opgeruimd. Ze was mijn kamergenootje en als ze uit was geweest sliep ze op de bank, om mij niet wakker te maken! Een betere kamergenoot bestaat er niet denk ik!

Verder gaat het hier nog steeds z’n gangetje, we zijn een paar keer uitgeweest, het werk is nog steeds hetzelfde en er zijn ook nog steeds gasten op de camping.

Het enige vervelende is, is dat ik een blessure heb :(
De spier naast mn scheenbeen, die van je enkel naar je knie loopt, is een soort van verkrampt.. Ik heb al een paar weken last, maar dacht in het begin dat het gewoon een beetje spierpijn was. Nou elke keer na het dansen van de summerdisco werd te pijn erger, maar ik hield mijn mond. Afgelopen vrijdag, moest ik na de summerdisco nog de Lion King doen. Het deed zoveel pijn dat ik niet meer normaal kon lopen en dus uiteindelijk de Lion King niet mee heb kunnen doen. Dat was wel even een flink baal moment en erg pijnlijk. Ik ben na de show, samen met onze buuf Laura naar de dokter gegaan (om 1u snachts).
Die zei dat ik 2 dagen rust moest houden en ibuproven 600 moest nemen.. nou zo gezegd zo gedaan. En maandag ging ik weer aan het werk in de supermarkt. Het deed nog wel zeer, maar in de supermarkt kan ik op de kruk zitten achter de kassa en dan is het de hele dag : bliep, bliep.. dus niet echt dat je zegt, Whoooo wat een zwaar werk!
Dinsdag(gister) werd ik wakker met nog ontzettende pijn, heb besloten (na het praten met de vader van Debbie) om toch maar naar een fysio te gaan… Ik hou er niet zo van, doktoren en fysio’s in het buitenland, maarja je moet wat als je hier nog 2 weken zit.. Dus nu, moet ik 3 weken met een steunverband lopen, minimaal 3x per dag 20minuten lang met ijs aan de gang & zalf in masseren. Dus ik heb in ieder geval iets te doen..! Verder zei deze mevrouw dat ik gewoon kan werken en als het gaat dat ik gewoon mag dansen. Joepie! (alleen loop ik nog mank)
Ik moet dus kijken hoe het gaat, morgen is de laatste Lion King en die wil ik heeeel graag meedoen.. I don’t know…! Ik wil heel graag, maarja… Moeílijk, moeilijk…

Verder vandaag Mayke van Vacansoleil op bezoek gehad. Ze heeft een gesprekje met mijn baas gehad en die is nog steeds erg tevreden met mij. Dus dat is fijn.

Aankomende zondag is het eindfeest. Dat betekend dat er een mega feest is voor alle werknemers. En dat betekend dat de volgende dag, het hele animatieteam zal vertrekken :( Dat word ZWAAR…! Het zijn echt me vrienden geworden, een soort familie… ik ga ze zeker missen, maar ik ga als het goed is met Deb, Gio en Paola in december naar Barcelona om ze op te zoeken!! Nou, Tot over 2 weken!

Byebye!

  • 30 Augustus 2012 - 00:30

    Pa:


    Nog ff !

    pa


    (lekker kort hè..)

  • 30 Augustus 2012 - 07:00

    Ma :

    Tot gauw ,lieve schat

    Dikke knuf, Ma

    X x x

  • 30 Augustus 2012 - 07:03

    Rocky:

    Whoef, Whoef ,waf.....(Ik mis je)

    Poot van rocky

  • 30 Augustus 2012 - 07:36

    Buurman:

    Waf, Waf, woef..... (wat een apotheek)

  • 30 Augustus 2012 - 09:09

    Paola:

    pricii,

    Nog heel veel plezierr de komede 2 weekkies & we gaan zeker weten naar Barelona!! Ik ben al een beetje aan het kijken met vliegtickets en voor eventuele overnachtingen als we niet bij andere gaan slapen:D we moeten er gewoon heen gaan!
    He eindfeest ik zeg GENIETEN!!
    Heel veel plezier & ik miss jullie dikke kusss

  • 30 Augustus 2012 - 09:09

    Paola:

    pricii,

    Nog heel veel plezierr de komede 2 weekkies & we gaan zeker weten naar Barelona!! Ik ben al een beetje aan het kijken met vliegtickets en voor eventuele overnachtingen als we niet bij andere gaan slapen:D we moeten er gewoon heen gaan!
    He eindfeest ik zeg GENIETEN!!
    Heel veel plezier & ik miss jullie dikke kusss

  • 30 Augustus 2012 - 20:16

    Ria, Dixie En Lexie:

    Nog maar even en dan ben je weer lekker thuis bij je vriendinnetjes die er ook naar uit zien dat je weer thuis komt, Priscilla.
    Wat mooi dat je goede beoordelingen van de baas hebt gehoord.
    Tot gauw!
    (Het is hier koud aan het worden hoor! Trek een warme jas aan, haha..!)

  • 31 Augustus 2012 - 14:43

    Mimi:

    Hey Priscilla,

    Wij zijn net thuis uit de camping. Helaas is onze camera onderweg gestolen. Hierop stonden zowat onze hele vakantie.

    Denk jij dat het mogelijk is een kopietje te krijgen van de summerdisco 's'avonds en de show.
    Op zondag (denk ik) stond ik zelf op het podium voor een 'wedstrijdje' dansen met een Hollander, Harry genaamd. Ik was de vrouw in het roze met nogal wild blondig haar. Het zou geweldig zijn om dat en de dansjes van de summerdisco waar we zo van genoten toch nog opnieuw te kunnen zien.

    groetjes aan iedereen
    Mimi Vandeweyer
    Bernissem 12
    3800 Sint-Truiden

  • 31 Augustus 2012 - 21:34

    Priscilla Hofmans:

    Hoi Mimi,

    Wat naar voor jullie, ik zal vragen wat ik kan doen voor jullie.
    Heeft u toevallig ook een email adres?! dat zal wat makkelijker gaan.
    u mag mij ook een email sturen als u die niet op internet wil zetten.
    priscilla@hid-it.nl

    groetjes,

    Priscilla

  • 05 September 2012 - 10:09

    Shirley:

    Hi Priscil!
    Nog een weekje, wow wat is het snel gegaan! Is het nu een stuk rustiger op de camping? Heb je al een beetje zin om naar huis te gaan? Geniet lekker van de laatse dagen zon, zee, strand!
    Liefs Shirley

  • 06 September 2012 - 14:58

    Mimi:

    Hey Priscilla,

    Mijn e-mail : reaninjutsu@telenet.be

    Het zou ongelooflijk tof zijn, mochten we dat filmpje krijgen.

    Nog veel plezier en groetjes aan iedereen

    groetjes
    Mimi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ametlla

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 20472

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: