nog 1,5 week! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu nog 1,5 week! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

nog 1,5 week!

Door: priscillahofmans

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

01 Mei 2012 | Nederland, Oudkarspel

hoihoi,

Nou over anderhalve week is het zover.. Dat zit ik in Spanje voor 4 maanden!

De voorbereidingen zijn al begonnen, op school een heel pakket met vacansoleil kleding gehad, school afgesloten(alles gewoon normaal gehaald, geen herkansingen en niets inhalen volgend jaar!) verder allemaal nieuwe dingen aan het shoppen! en ik heb nu eerst nog "zomer"vakantie van 2 weken lang! Dus nu nog 1,5 week.
Voor degene die nog niet zo goed weten wat ik ga doen en waarom, zal ik dat even uitleggen.

Ik ben afgelopen jaar in september begonnen met de opleiding Vacansoleil Leisure Academy op het ROC van Amsterdam(ROCVA). Dat houd in dat vacansoleil een opleiding heeft gestart, dit samen met maar een paar scholen in Nederland. Deze opleiding is dus niet overal te volgen.
Voor deze opleiding moet ik dus stage lopen en dat wel 17 weken lang. Zonder naar huis te gaan tussendoor.
Ik mocht een aantal landen kiezen en daaruit heeft Vacansoleil mij in Spanje geplaatst.
Vacansoleil is een touroperator, dat houd in, dat zij accomodaties huren op campings voor hun gasten. Dat houd dus in dat ik op een Camping zit. Het houd niet in, dat ik met deze opleiding later alleen op campings kan werken. Na 2 jaar heb je 2 diploma's. Leisure en Frontoffice, het 3e jaar is goed voor de management van 1 van deze 2 diploma's. Na 3 jaar heb je dus een MBO niveau 4 diploma.(dat is 1 jaar versneld)

Ik vertrek 14 mei. Ik begin met werken op 16 mei, samen met een andere student van ROCVA, haar naam is Claire Koopman ook eerste jaars!(die naam zal je nog wel vaker tegenkomen in de verslagen). Het dus wel fijn dat we weten wie we zijn en dus hebben we in ieder geval al een maatje! Claire gaat wel iets eerder heen om te zonnen dus we vliegen helaas niet samen.

Voor sommmige mensen, tot zondag de 13e en voor andere mensen, tot het volgende verslag ;)

Liefs Priscilla


  • 01 Mei 2012 - 15:55

    Marianne:

    Leuk pris dat we je op deze manier kunnen volgen......helaas geen vakantie voor ons dit jaar anders hadden we zeker naar jou kunnen komen!!!!! Kom je dan eind september pas terug???? Nouja we houden je op de hoogte van ukkie!
    We zien je de 13de!!! x

  • 01 Mei 2012 - 15:59

    Anouk:

    Hee meid,

    Wat leuk zeg! Ik wens je heel veel plezier, zal ook wel moeilijk zijn z'n tijd zonder je familie en vriendjes&vriendinnetjes!..maar je gaat vast een super tijd hebben daar! ..

    Liefs xxx Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudkarspel

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 20468

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: