The first day! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu The first day! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

The first day!

Door: priscillahofmans

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

14 Mei 2012 | Nederland, Oudkarspel

Hallo daar Hollanders!

Nou even een snelle update van de eerste dag! jullie zullen wel nieuwsgierig zijn hoe het is gegaan, en vooral met die hoeveelheid bagage.. Echt een ramp, volgend jaar waarschijnlijk wel zeker met de auto!

Vanochtend om kwart voor 4 vertrokken van huis, paps en mams brachten me uiteraard weg naar schiphol!
Het eerste gezeur begon al bij het inchecken, madame achter de balie vond dat ik 2 koffers had moeten nemen, die 32 kilo is te zwaar voor de mensen(laat me het dan ook niet kunnen kopen)Naja denk verkeerde been uit bed gestapt! hahaha
Kom ik bij de gate, heee :D geen laatste check up! ik mazzel met een tas en koffer! yes!
te vroeg gejuicht.. kom ik het vliegtuig in, zegt de stewardess je heb VEELste veel handbagage.. he sh*t.. dus ik moest me laptop uit me koffertje halen en een paar dingen omgooien, en toen moest me koffertje ook het ruim in.. (GRATIS (H))
afijn, alles is dus goed gegaan ;)
ik het vliegtuig meteen me mooie boekje geopend met de verhaaltjes en foto's van iedereen, had wel een beetje traanoogjes maar heb ook echt super gelachen om verhalen!
Vooral de lekkere oplosjkoffy van Wim kijk ik naar uit op de camping!
JAJA, ik weet het, het was voor de moeilijke tijden, maar.. ik was gewoon té nieuwsgierig...!
ik zal er veel aan hebben!
magoed, we gaan weer verder, 2 ouwe vrouwtjes moesten ook naar de trein dus ik had me gezelschap gevonden :) die hielpen me gelukkig ook met die loodzware koffer te tillen! pittige wijffies! later overstappen op de andere trein, en ja hoor, 2 minuten te laat.. Damn 1,5u wachten, gelukkig een andere meid die ook in de eerste trein zat moest mijn kant op dus hebben we samen een bakkie gedaan bij de Mac Donalds, die meid ging op bezoek bij haar ouders dus die wist mooi de weg(lekkermakkelie!) op mn station aangekomen werd ik opgehaald door 1 van de receptioniste, aardig vrouwtje beetje engels en spaans door elkaar geouwehoer, maar dat verstaan we wel!
Me kamergenootje ook blij! die verveelde zich al rot, er is nog niet veel te doen..
leuk appartementje, 1 hoog, 2 kamers, stapelbedden, en een BAD! YES!

Verder vandaag even de kasten ingeruimt, en al meteen naar het dorpje gefietst.(ja gefietst ja...) heuveltje op, heuveltje af, echt mijn favoriet........
Eten en andere zooi aangeschaft. Nou die "ff snelle update" is toch wel weer een best verhaaltje! Nouwe,
ADIOS :D

  • 15 Mei 2012 - 09:10

    OMA En OPA:

    Priscilla fijn dat je goed bent aangekomen , het is nu nog rustig begrepen wij . dus kan je een beetje bijkomen . hier is het berekoud het lijkt wel herfst,nou in spanje zal het wel lekker weer zijn .geniet ervan cillebil en .een hele dikke kus van ons .gr om a oop en minoes

  • 15 Mei 2012 - 19:30

    Ton En Annie:

    Hé Priscilla, klinkt allemaal goed en hoe is het weer daar??
    Veel succes morgen groetjes van ons in de wind en af en toe regen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudkarspel

Stage Spanje 2012

1e Stage 2012

Recente Reisverslagen:

07 September 2012

Final Semana! Laatste week!

29 Augustus 2012

Reisverslag eind augustus

07 Augustus 2012

Augustus, Ametlla de Mar

26 Juli 2012

semana 11

13 Juli 2012

Nog 2 maanden te gaan
Priscilla

Stage

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 20467

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 20 September 2014

Stage Belgie 2014

25 April 2013 - 24 Augustus 2013

Stage België 2013

14 Mei 2012 - 12 September 2012

Stage Spanje 2012

Landen bezocht: