Familie op de Camping! - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu Familie op de Camping! - Reisverslag uit Ametlla, Spanje van Priscilla Hofmans - WaarBenJij.nu

Familie op de Camping!

Door: priscillahofmans

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

28 Juni 2012 | Spanje, Ametlla

Papa en mama zijn er! Joepie!!
Ze zouden zondag middag komen, maar me vader had er bar zin in dus ze waren er Zaterdagavond al.
Afgelopen zaterdagavond was er ook een groot feest voor de Spanjaarden. Genaamd Sant Juan. Wat het precies inhoud heb ik geen idee van, maar het restaurant was vol, de Spanjaarden moesten voetballen tegen Frankrijk(gewonnen), het animatieteam deed hun eerste show en s’avonds gingen ze op het strand vuurwerk afsteken en een “kampvuur” maken. Het was een drukke avond en de show was top! Voor pap en mam misschien een wat mindere avond om te arriveren omdat de hele camping vol zat. Nu is de rust weer terug en kunnen ze lekker 4 weken van de zon genieten! (lekker met hittegolf)

De laatste week voordat me ouders er waren ging eigenlijk heel snel. Giovanni was gearriveerd(Nederlandse jongen die al 4 jaar in het restaurant werkt in de zomer) Dat was dus wel heel fijn, zodat ik weer eens Nederlands kon praten. De 2e dag dat Gio er was, was hij jarig en zijn haar zag er niet uit. Ik heb hem dus maar een nieuw kapsel gegeven voor zijn verjaardag ;) Weer even me knipskills gebruikt ;) (en gelukt natuurlijk!) Verder zijn we die dag naar Ametlla geweest met Gio, Vanessa en Danie, even geluncht en bij het zwembad gelegen op een andere camping.
Dus eindelijk wat zon gezien!
Op m’n 2e vrije dag mooi rustig aan gedaan, bij het zwembad gelegen en even een beetje meegeoefend voor de minidisco! Goh, dat is wel weer even fijn om te dansen! Thuis dans ik elke week met mijn dansgroep en dat mis ik toch wel! Lekker ff bewegen, ook al was het maar een uurtje, ik zweette me kapot! Getsiederrie!

Ik had afgelopen maandag vrij gevraagd zodat ik even met pap, mam en rock gezellig een dagje kon vertoeven, dat hebben we gedaan op het strand en zijn s’avonds uiteten geweest, in 1 van de restaurantjes waar ik al eens was geweest. Ik had uiteraard mosselen besteld zodat ze dat even konden proberen, mam wou het wel proberen maar pap niet! Verder heb ik voor Rocky een kinderbadje gekocht, zodat ie mooi in zijn badje kan zitten afkoelen! En hij vind het heerlijk.

Afgelopen woensdag is Debbie gearriveerd. Dat is mijn nieuwe Roommate voor 2 maanden lang! Dus ik woon niet meer als “remie”. Gelukkig, want ik was het wel een beetje zat. Debbie is een gezellige meid en een geweldige droogkloot, dus dat komt helemaal goed!

Verder heb ik het nu wel wat meer naar mijn zin. Ik mag vanaf volgende week beginnen met het animatieteam, omdat Claire weg is, mag ik nu 4 dagen animatie doen ipv 3 dagen! Dan 1 dag supermarkt en 1 dag restaurant, dus dat zijn mooie weken! Voor ik het weet is het september! En dan mag ik weer lekker naar huis ;)
Maar, eerst nog 10 weken te gaan!
Adéo

• 28 Juni 2012 - 17:55

Pierre:

Leuk dat je met het animatieteam mee mag doen. Misschien kan je vader ook meedoen? Veel plezier in ieder geval.....

• 28 Juni 2012 - 19:06

Margreet:

Nadat Pierre Loe had gewezen op de Spaanse cursus, met papieras etc...
    Is het hem gelukt om teamleider te worden van de animatie, hij spreekt vloeiend Spaans (na een aantal biertjes)
    Of ze laten hem gewoon lullen....

• 28 Juni 2012 - 19:15

Margreet:

Het is zeker heerlijk om hier te zijn en heerlijk om Priscilla weer te kunnen knuffelen .Dit gaan gaan we zeker vol houden .

• 01 Juli 2012 - 15:01

Wim:

Wel leuk idee van Pierre.
    Voorstel: Loe in bakje van Rocky over camping laten rondgaan.

• 10 Juli 2012 - 09:06

HELLO: